čtvrtek 26. dubna 2012

Inspirace

Nevím odkud začít, jaký článek by měl přijít na řadu, a proto sem teda rovnou střihnu jeden seznam žen, které jsou pro mě vzorem, buď svým originálním přístupem k módě, nebo zajímavým vzhledem. :-)
Člověk si někdy říká, že život vážně není fér!:D

Jesse Jo
TUMBLR
Není skvělá? Možná někomu nebude připadat atraktivní, ale mě se prostě líbí i jak vypadá, je zajímavá. A její styl je prostě skvělej:D:)





Agyness Deyn

Ta je mojí inspirací už tak dlouho a málem bych na ní zapomněla. Je skvělá a taky hrozně zajímavá a važně miluju ty její vytahaný trika, ty jsou obecně strašně supr. :)



Mary-Kate Olsen

Uznávám, že je to asi taková blogerská klasika jmenovat ji, ale já Olsenky celkově milovala už jako úplně malá holka, MK jsem měla nejradši a nikdy jsem na její oblečení neřekla křivého slova (na to jsem fakt pyšná:D) navíc mě ty její modely hrozně nakoply a začala jsem si budovat svůj vkus.

Mary-Kate Olsen of Weeds

Jinak ještě můžu zmínit Astrid-Berges Frisbey

přiznávám, že ji znám krátce a jen díky pirátům z karibiku :D ale je hrozně hezká a vkusná.
Astrid Berges Frisbey Astrid Berges-Frisbey attends Fashion Dinner For AIDS at Pavillon d'Armenonville on January 28, 2010 in Paris, France.


a teď už mi vypíná hlava a chce se mi spát, pokud si na něco vzpomenu přidám.
Jinak jsem vynechala veškeré zpěváky mých oblíbených kapel, či bubeníky apod.
:)

2 komentáře:

  1. obě Olsenky mají naprosto úžasný styl, strašně jim závidím ty jejich boty!

    OdpovědětVymazat
  2. presne, zavidim jim uplne vsechno:D

    OdpovědětVymazat