středa 22. srpna 2012

NEW IN z Ameriky :-)

Konečně mi přišel kufr a tak můžu udělat malou ukázku toho, co jsem si tam pořídila a z čeho mám největší radost :-) později snad přidáme nějaké fotky z dovolené, Terka si teď užívala Řecko :-)

 konečně sem si našetřila na nejlepší voňavku na světě!
 
nejpohodlnější boty, sice se to nezdá, ale mají skvělou vložku
Koupí jednoho páru přispějete na charitu, měj je tam každej druhej :)


Conversky!!!!:-)



malá zásoba nejlepšího balzámu, konečně nastal den kdy sem neměla popraskaný rty :-D


dvě nový mikči


bunda z Urban Outfitters 
z ní mám asi největší radost :-)


vansky jsem zrovna nemohla vyfotit, jelikož v nich šla sestra ven, ale někdy se určitě ve fotkách objeví :-)

a zastávka v Nike



nejhezčí Air MAXI :-))



nemůžu bejt spokojenější! 

2 komentáře: